Logowanie dla studentów

Zdobądź praktyczne umiejętności i rozwijaj kompetencje osobiste potrzebne do pracy w przemyśle farmaceutycznym


dr hab. Marcin Czech
prof. Szkoły Biznesu PW

Na rynku polskim nie ma wielu programów edukacyjnych dedykowanych tej grupie zawodowej. Z drugiej strony potrzeby szybko zmieniającego się środowiska oraz oczekiwania kadry menadżerskiej co do możliwości wysokiej jakości kształcenia w tej dziedzinie są bezdyskusyjne. Próbując wypełnić tę lukę, na bazie ponad 20 lat doświadczeń w prowadzeniu programów MBA w oparciu o współpracę z wiodącymi ośrodkami naukowymi w Europie, w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej stworzono unikatowe kursy, będące uzupełnieniem, rozszerzeniem i aktualizacją prowadzonego od 13 lat Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego. Wykładane tam treści programowe zostały uzupełnione o specyficzne dla branży moduły: sprzedażowy, badań klinicznych, przedsiębiorczości oraz rozwoju kompetencji osobistych.

 

Aplikuj teraz

Zadaj pytanie

 

 

Sprzedaż i Marketing Leków

Sprzedaż i Marketing Leków to trzyweekendowy kurs adresowany do osób pracujących w przemyśle farmaceutycznym i medycznym. Celem kształcenia jest zdobycie i rozszerzenie zakresu wiedzy oraz nabycie konkretnych, praktycznych umiejętności z uwzględnieniem specyfiki pracy w branży, rozwój kompetencji zwiększających przewagę konkurencyjną.

Zajęcia będą prowadzić znani nauczyciele akademiccy, związani z medycyną jak i zarządzaniem, przedstawiciele władz, a także doświadczeni praktycy o różnych specjalnościach z wielu firm farmaceutycznych. 

Fundusz „Pożyczki na kształcenie” 

 

Tryb: kurs
Język wykładowy: polski
Liczba godzin zajęć:

48 godziny (3 weekendy)

Cena:

3500 zł. Dla studentów i absolwentów Szkoły Biznesu PW cena wynosi 3200 zł

 

Godziny zajęć:

sobota: 09:00 – 17:45
niedziela: 09:00 – 14:15
Lokalizacja: Zajęcia odbywają się w Gmachu Szkoły Biznesu PW, przy ulicy Koszykowej 79 w Warszawie
Forma zaliczenia: 

Studenci zobowiązani są do przygotowania i zaprezentowania projektu grupowego

Terminy zajęć:

26-27 maja
9-10 czerwca
23-24 czerwca

Adresaci kursu:

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych rozszerzeniem i uzupełnieniem swojej wiedzy, pracujących lub chcących pracować w farmacji lub przemyśle medycznym.

 

Zakres tematyczny kursu Sprzedaż i Marketing Leków:
  1. Specyfika sprzedaży w przemyśle medycznym
  2. Wprowadzenie do marketingu farmaceutycznego
  3. Marketing produktu, plan marketingowy, badania rynku
  4. Przykładowe rodzaje badań marketingowych w farmacji
  5. Coaching, mentoring, motywacja; samokształcenie i rozwój
  6. Negocjacje i mediacje
  7. Ścieżki karier w przemyśle farmaceutycznym

Opłata za udział w I edycji kursu Sprzedaż i Marketing Leków wynosi 3 500 PLN.

rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. IV Oddział Warszawa,
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej,
nr 13 1240 1053 5111 6410 0010 0091

Tytuły wpłat prosimy opisywać według następującego wzoru:
nazwisko i imię słuchacza, Sprzedaż i Marketing Leków

 

Ścieżka programu farmaceutycznego - Interdyscyplinarne Studia Managerów Farmacji:

Ukończenie kursów Badania Kliniczne i Rozwój Leków oraz Sprzedaż i Marketing Leków, a także podyplomowego Studium Farmakoekonomiki prowadzi do uzyskania dyplomu studiów podyplomowych Interdyscyplinarne Studia Menedżerów Farmacji. Dla osób decydujacyych się na realizację całości Studiów ISMF cena wynosi 10 800 PLN. Więcej informacji na stronie: www.biznes.edu.pl/menedzer-farmacji .


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×