Logowanie dla studentów

Zdobądź praktyczne umiejętności i rozwijaj kompetencje osobiste potrzebne do pracy w przemyśle farmaceutycznym


dr hab. Marcin Czech
prof. Szkoły Biznesu PW

Na rynku polskim nie ma wielu programów edukacyjnych dedykowanych tej grupie zawodowej. Z drugiej strony potrzeby szybko zmieniającego się środowiska oraz oczekiwania kadry menadżerskiej co do możliwości wysokiej jakości kształcenia w tej dziedzinie są bezdyskusyjne. Próbując wypełnić tę lukę, na bazie ponad 20 lat doświadczeń w prowadzeniu programów MBA w oparciu o współpracę z wiodącymi ośrodkami naukowymi w Europie, w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej stworzono unikatowe kursy, będące uzupełnieniem, rozszerzeniem i aktualizacją prowadzonego od 13 lat Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego. Wykładane tam treści programowe zostały uzupełnione o specyficzne dla branży moduły: sprzedażowy, badań klinicznych, przedsiębiorczości oraz rozwoju kompetencji osobistych.

 

Aplikuj teraz

Zadaj pytanie

 

 

9 października, godz. 18:00 – Dzień Otwarty programów farmaceutycznych
Szkoła Biznesu PW, Zarejestruj się >>>

Sprzedaż i Marketing Leków

Sprzedaż i Marketing Leków to trzyweekendowy kurs adresowany do osób pracujących w przemyśle farmaceutycznym i medycznym. Celem kształcenia jest zdobycie i rozszerzenie zakresu wiedzy oraz nabycie konkretnych, praktycznych umiejętności z uwzględnieniem specyfiki pracy w branży, rozwój kompetencji zwiększających przewagę konkurencyjną.

Zajęcia będą prowadzić znani nauczyciele akademiccy, związani z medycyną jak i zarządzaniem, przedstawiciele władz, a także doświadczeni praktycy o różnych specjalnościach z wielu firm farmaceutycznych. 

 

Tryb: kurs
Język wykładowy: polski
Liczba godzin zajęć:

48 godziny (3 weekendy)

Cena:

3500 zł. Dla studentów i absolwentów Szkoły Biznesu PW cena wynosi 3200 zł

 

Godziny zajęć:

sobota: 09:00 – 17:30
niedziela: 09:00 – 13:30
Lokalizacja: Zajęcia odbywają się w Gmachu Szkoły Biznesu PW, przy ulicy Koszykowej 79 w Warszawie
Forma zaliczenia: 

Studenci zobowiązani są do przygotowania i zaprezentowania projektu grupowego

Terminy zajęć:

26-27 maja
9-10 czerwca
23-24 czerwca

Adresaci kursu:

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych rozszerzeniem i uzupełnieniem swojej wiedzy, pracujących lub chcących pracować w farmacji lub przemyśle medycznym.

 

Zakres tematyczny kursu Sprzedaż i Marketing Leków:
  1. Specyfika sprzedaży w przemyśle medycznym
  2. Wprowadzenie do marketingu farmaceutycznego
  3. Marketing produktu, plan marketingowy, badania rynku
  4. Przykładowe rodzaje badań marketingowych w farmacji
  5. Coaching, mentoring, motywacja; samokształcenie i rozwój
  6. Negocjacje i mediacje
  7. Ścieżki karier w przemyśle farmaceutycznym
  8. Przedsiębiorczość i nowe technologie

Ścieżka programu farmaceutycznego - Interdyscyplinarne Studia Managerów Farmacji:

Ukończenie kursów Badania Kliniczne i Rozwój Leków oraz Sprzedaż i Marketing Leków, a także podyplomowego Studium Farmakoekonomiki prowadzi do uzyskania dyplomu studiów podyplomowych Interdyscyplinarne Studia Menedżerów Farmacji.


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×