Logowanie dla studentów

     Platforma spotkania biznesu z designem, 
dla ludzi otwartych, twórczych i innowacyjnych


Dr Grażyna Rembielak
Kierownik Studiów Total Design Management

Total Design Management to nowatorski program prowadzony w partnerstwie przez Szkołę Biznesu PW oraz Instytut Wzornictwa Przemysłowego, łączący dwa światy: Designu i Biznesu. Program ma na celu przekazanie Państwu wiedzy biznesowej i projektowej, tak bardzo potrzebnej w dzisiejszej globalnej gospodarce przy coraz bardziej wymagającym i świadomym swych potrzeb kliencie. Wszystkie obszary tematyczne będą przedstawione w przez doświadczoną kadrę, co pozwoli zrozumieć złożoność zagadnień i pomoże Państwu odnieść sukces. Zachęcam do zapoznania się z informacjami o programie i serdecznie zapraszam do studiowania!

 

Aplikuj teraz

Zadaj pytanie

Zamów broszurę

Spotkanie informacyjne dla kandydatów -
czwartek, 4 października, godz. 18.00    zapisz się >>> 

Nie możesz uczestniczyć w dniu otwartym? Nic straconego! 
poniedziałek, 24 września, godz. 17.00 - sesja informacyjna online
zapisz się >>>

Total Design Management

Total Design Management to roczny program studiów podyplomowych realizowany  w trybie weekendowym, współtworzony przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej i Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Stworzony został z myślą o ludziach otwartych na nowe pomysły, twórczych i innowacyjnych, pragnących rozwijać się  poprzez pracę w dynamicznych zespołach składających się z osób o różnym doświadczeniu i spojrzeniu na świat.

Informacje na temat opłat

Fundusz „Pożyczki na kształcenie” 

Cele programu


Total Design Management jest innowacyjnym programem zajęć, głównie warsztatowych, które pozwalają na zdobycie rzadkich a coraz bardziej cenionych na polskim rynku kompetencji menedżera designu.  Menedżer designu to osoby rozumiejąca miejsce wzornictwa i myślenia projektowego w strategii firmy i potrafiąca przejąć odpowiedzialność za koordynację pracy interdyscyplinarnego zespołu wdrożeniowego, realizującego proces rozwoju nowego produktu czy towarzyszącej mu usługi,  z udziałem projektanta wzornictwa.

Adresaci


Program skierowany jest do ludzi o kreatywnym i innowacyjnym podejściu do życia, chcących poszerzyć horyzonty poprzez zdobycie kompetencji design menedżera. Jest adresowany do dwóch głównych  grup odbiorców, wymagających wyprofilowanego programu:

  1. Design – w tej grupie w szczególności do: projektantów, architektów, przedstawicieli studiów projektowych, programistów, grafików, studentów kierunków projektowych (absolwentów studiów  I stopnia);

  2. Biznes –w tej grupie w szczególności do ludzi biznesu: zajmujących się projektowaniem oraz zarządzaniem marką i/lub usługą, produktem,dyrektorów, menedżerów, technologów, a także właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, a także do studentów kierunków związanych z zarządzaniem, marketingiem, rozwojem nowego produktu, technologią (absolwentów studiów  I stopnia).

Co nas wyróżnia:

  • Praktycy rynku – doświadczeni menedżerowie i uznani polscy projektanci wzornictwa przemysłowego – w roli wykładowców i trenerów,
  • Osobne ścieżki części zajęć – dla designerów i dla menedżerów, zapewniamy możliość skorzystania z obu ścieżek
  • Interaktywna forma wszystkich zajęć,
  • Warsztaty z zakresu rozwoju i wdrożenia nowego produktu  i usługi
  • Zdobywanie kompetencji design managera podczas pracy w interdyscyplinarnych zespołach nad projektem realizowanym w realiach konkretnej, funkcjonującej na polskim rynku firmy,
  • Kończąca studia obrona stworzonego projektu przed wykładowcami studiów oraz przed menedżerami firmy, na użytek której projekt był realizowany,
  • Dyplom studiów podyplomowych Politechniki Warszawskiej oraz certyfikaty Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Instytutu Wzornictwa Przemysłowego
  • Dostęp do bazy wiedzy Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Politechniki Warszawskiej.

 

Metodologia nauczania

Metody nauczania to połączenie teorii z praktyką w modelu opartym na trzech filarach:  

  1. Filarze nabywania potrzebnej do pracy wiedzy.

  2. Filarze wykorzystania tej wiedzy w praktyce.

  3. Filarze rozwoju osobistych umiejętności uczestnika.

Zajęcia prowadzone są przez wykładowców uczelni wyższych posiadających doświadczenie zarówno teoretyczne jak i praktyczne oraz praktyków pracujących w biznesie  – cenionych menedżerów z doświadczeniem w aplikacji wzornictwa w firmach oraz uznanych projektantów wzornictwa przemysłowego posiadających liczne wdrożenia na polskim rynku. Zajęcia są kreatywne i innowacyjne.  Głównie opierają się na studiach przypadku (case studies) oraz pracy w multidyscyplinarnych grupach. 

Program - struktura i przedmioty

Zajęcia na programie Total Design Management trwają dwa semestry (180 godzin zajęć odbywa się podczas  10 zjazdów sobotnio-niedzielnych).

Zajęcia podzielone są na cztery moduły:

MODUŁ I – wprowadzający studentów od Programu Total Design Management i obejmujący zagadnienia biznesowe oraz wzornicze, a także zrozumienie filozofii Design Thinking

MODUŁ II – wprowadzający do wybranych specjalizacyjnych zagadnień potrzebnych studentom do przeprowadzenia projektu finalnego. Blok ten jest podzielony na dwie ścieżki:

  • Ścieżka  - ‘wiedza dla designerów (projektantów)’ – obejmująca zagadnienia z zakresu zarządzania operacyjnego, zarządzania marketingowego, badania rynku,  zrozumienia potrzeb klienta i konsumenta, decyzji finansowych oraz wprowadzenia produktu i usługi na rynek.

  • Ścieżka – ‘wiedza  dla menedżerów/biznesmenów/przedsiębiorców ‘– obejmująca zagadnienia z zakresu wzornictwa, projektowania, prototypowania, trendów.

W  tym module każdy student wybiera jedną z dwóch ww. ścieżek zajęć – dla designerów lub dla menedżerów, w zajęciach której będzie brał udział, deklarując tym samym posiadanie wiedzy (z wcześniejszych studiów i/lub praktyki zawodowej) z drugiej ścieżki zajęć, w której uczestnictwo będzie dla niego nieobowiązkowe. Studenci mają jednakże prawo do udziału we wszystkich zajęciach obu ścieżek, jeśli będą czuli potrzebę utrwalenia lub zweryfikowania dotychczasowej wiedzy. Zostanie im to umożliwione poprzez odpowiednie ułożenie harmonogramu zjazdów (zajęcia obu ścieżek nie będą pokrywały się czasowo).

MODUŁ III – Studenci poznają najważniejsze aspekty z zakresu przedsiębiorczości i innowacyjnych modeli biznesu, kreowania i zarządzania marką, kreatywności i innowacyjności w projektowaniu, wprowadzania nowych produktów i usług na rynek, oraz wybranych aspektów prawnych. Innowacyjnym elementem Programu jest możliwość spotkania z gośćmi specjalnymi: cenionymi projektantami oraz reprezentantami biznesu, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i spojrzeniem na strategię biznesową opartą na designie.

MODUŁ IV – obejmujący warsztaty projektowe podczas których studenci pracują w interdyscyplinarnych grupach złożonych z projektantów oraz ludzi biznesu. W praktyce będą poznawać proces projektowania, rozwoju i wdrożenia nowego produktu, zaspokajającego potrzeby klienta, oraz w ramach projektu końcowego projektować w grupach swój własny produkt innowacyjny, opracowany w realiach konkretnej, funkcjonującej na polskim rynku firmy.

Informacje organizacyjne

Tryb studiów: zaoczny
Język wykładowy: polski

Liczba godzin zajęć:

180 h

Lokalizacja:
Zajęcia odbywają się w Gmachu Szkoły Biznesu PW, przy ulicy Koszykowej 79 w Warszawie
oraz w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie.

Terminy:

Początek programu przewidziany jest na 17 listopada 2018 r.

Terminy zjazdów:

  1. 17-18.11.2018 
  2. 1-2.12.2018 (ścieżka managerska) / 15-16.12.2018 (ścieżka designerska)
  3. 12-13.01.2019 (ścieżka managerska)  / 26-27.01.2019 (ścieżka designerska)
  4. 9-10.02.2019
  5. 23-24.02.2019
  6. 2-3.03.2019
  7. 30-31.03.2019
  8. 13-14.04.2019
  9. 27-28.04.2019
  10. 11-12.05.2019 

    1.06.2019 - prezentacja projektów grupowych

          15.06.2019 - uroczyste zakończenie studiów i wręczenie dyplomów

Godziny zajęć:  
sobota:
10:00-18:15

niedziela: 09:00-14:30

 

 Przeczytaj


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×