Logowanie dla studentów
Małgorzata Warda

Małgorzata Warda

Przedmioty wykładane w Szkole Biznesu:

Czynniki sukcesu wdrożenia rynkowego produktu i usługi

Zainteresowania:

  • Strategie sprzedażowo-marketingowe
  • Usprawnienia procesowo-biznesowe w organizacjach
  • Leadership i budowanie zespołów

Doświadczenie zawodowe:

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu
zespołami, projektami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Wiele lat pracowała na
stanowiskach Dyrektora Handlowego i Zarządzającego w korporacjach, karierę zaczynała na
stanowisku sprzedawcy w międzynarodowej sieci obuwniczej, kilka lat przepracowała na
stanowiskach Key Account Managera i National Key Account Managera, zarządzała m.in.
zespołami sprzedaży, marketingu i category managementu, więc zagadnienia sprzedażowo-
marketingowe zna od podszewki.

Negocjowała warunki współpracy z większością sieci handlowych na polskim rynku, dostawcami usług marketingowych i finansowych i innymi podmiotami rynkowymi - ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów.

Zarządzała sprzedażą produktów w sklepach wielkopowierzchniowych, specjalistycznych, internetowych oraz własnych sieciach sklepów detalicznych. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży w koncepcie omnichannel obejmującym dodatkowo TV shopping, sprzedaż katalogową, poprzez advertoriale oraz call center (inbound & outbound), a także w tworzeniu i sprzedaży programów lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Swoje
doświadczenie zawodowe budowała m.in. na sprzedaży marek Tefal, Krups, Rowenta, Moulinex, Nespresso, Nescafé Dolce Gusto, Lagostina, Klub 5, Delimano, Dormeo, Nutribullet, Topshop, 5th Avenue & Elefanten (Deichmann). Wprowadzała na rynek szereg innowacyjnych produktów jak i nowych marek.

Jest partnerem zarządzającym w firmie konsultingowej Salents (www.salents.com). Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowo-marketingowych, restrukturyzacją działów sprzedaży i marketingu, wprowadzaniem usprawnień procesowo-biznesowych w organizacjach, audytami w działach sprzedaży, mentoringiem i coachingiem, poprawą efektywności i komunikacji w zarządzaniu zespołami, rozwojem pracowników.

Stawia na proaktywne rozwiązywanie problemów biznesowych, poprawę efektywności poprzez
usprawnienia procesów i komunikacji międzyludzkiej, promuje podejmowanie działań opartych na analizie i wnioskach.

Prowadzi również warsztaty biznesowe i występuje na konferencjach branżowych, na których dzieli się swoimi doświadczeniami i wiedzą, występuje jako ekspert w publikacjach branżowych. Pracuje w języku polskim, angielskim, zna także język niemiecki.

Ukończyła w wyróżnieniem lingwistykę stosowaną, zarządzanie finansami oraz studia Executive MBA. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon.


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×