Logowanie dla studentów

Biuro prasowe

INFORMACJE O SZKOLE BIZNESU PW

Szkoła Biznesu PW powstała w 1991 roku jako wynik wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej, HEC School of Management Paris, London Business School oraz NHH Norwegian School of Economics.
Szkoła od lat jest pełnoprawnym członkiem prestiżowej organizacji European Foundation for Management Development EFMD, utworzonej przez wiodące europejskie szkoły zarządzania.

Więcej (plik PDF)>> 

Bądźmy w kontakcie

Do kontaktu z biurem prasowym zapraszamy dziennikarzy, przedstawicieli mediów.

Mariusz Jaroń, m.jaron@comunicativo.pl, t. 794 490 680, +42 307 30 35 

Katarzyna Frankowska, k.frankowska@comunicativo.pl, t. +42 307 30 35



W pozostałych sprawach (w tym dotyczących współpracy marketingowej i sponsorskiej) 
prosimy kontaktować się z działem marketingu.

marketing@biznes.edu.pl, tel.: 22 234 70 62 

pobierz logo Szkoły Biznesu PW

Kapitalizm interesariuszy, 14.02.2021

W sierpniu 2019 roku członkowie U.S. Business Roundtable - nieoficjalnej amerykańskiej rady biznesu - ogłosili stanowisko właścicieli i CEO blisko 200 działających w USA firm. Zapowiedzieli oni nowy trend - ewolucję „kapitalizmu właścicieli” (shareholders capitalism) w kierunku „kapitalizmu interesariuszy” (stakeholders capitalism), w którym wartości i doświadczenia pracowników, klientów, dostawców i otoczenia społecznego firmy stają się równie ważne jak te inwestorów i zarządców firm. Niespełna rok później w maju 2020 prof. Bill George z Harvardu, obserwując przewartościowania liderów firm adaptujących się do covidowego kryzysu, opublikował artykuł, który odbił się szerokim echem: „Stakeholders capitalism is here to stay”.
- Jacek Santorski

>>> pobierz artykuł

Boom na e-commerce to czas na naukę, 04.02.2021

Wzrost popularności zakupów w internecie wymusił rozwój sieci logistycznych, ale także innowacje w dostarczaniu produktów. To jednak nie jedyny wymiar fenomenu e-commerce. Sprzedawcy i producenci powinni nie tylko korzystać na boomie na zakupy w internecie i „ratować przychody”, ale wyciągnąć wnioski, nauczyć się efektywniej dopasowywać do potrzeb konsumenta i jeszcze lepiej zrozumieć ogromny potencjał danych na temat swoich klientów.
- dr hab. Andrzej Wodecki

>>> pobierz artykuł

Nadchodzi nowa fotowoltaika, 20.01.2021

Miniony rok był najlepszym w historii fotowoltaiki prosumenckiej, ale 2021 rok będzie zupełnie inny. Nadszedł czas wielkich biznesowych inwestycji fotowoltaicznych, ogromnych farm i wymagających klientów. Dla wielu sprzedawców fotowoltaiki, którzy odnotowali sukces na fali popularności programu „Mój prąd”, oznacza to konieczność odnalezienia się w nowej sytuacji. Koniec dotacji wymusi na nich poszukiwanie klientów biznesowych i próbę sprostania ich oczekiwaniom.
- Grzegorz Wiśniewski

>>> pobierz artykuł

Panika, sceptycyzm, niewiedza i fundamentalny racjonalizm. Jakie postawy wyzwolił w nas lockdown?, 24.11.2020

Pandemia COVID-19 okazała się jednym z najpoważniejszych wyzwań nie tylko dla systemu ochrony zdrowia na całym świecie, ale również dla globalnej gospodarki. Niepewność i złożoność sytuacji tylko unaoczniły głębokie podziały w społeczeństwie i umocniły skrajne reakcje – panikę lub wręcz przeciwnie – sceptycyzm, a czasem wręcz wrogość.
- Jacek Santorski

>>> pobierz artykuł

MBA kiedyś i dziś. Jak zmieniły się prestiżowe studia dla menedżerów?, 14.10.2021

Kiedyś liczyła się przede wszystkim wiedza na temat ekonomii, finansów i rynku. Dziś kluczem są kompetencje miękkie, zarządzanie zespołem i zmianą. Dawniej były to studia niszowe, zarezerwowane dla wąskiego grona odbiorców, nie dla każdego. Dziś ich ukończenie to niemal obowiązek dla wszystkich menedżerów w dużych organizacjach, zarówno tych, którzy już myślą o awansie na wyższy szczebel, jak i tych in spe. Przez ponad 25 lat na gruncie prestiżowych studiów Master of Business Administration, zdążyło sporo się zmienić, ale pewne rzeczy pozostały stałe. Nasuwa się więc pytanie: kim był student MBA kiedyś i kim jest dziś?

>>> pobierz artykuł

Lęki liderów. Co dzięki pandemii wiemy o dobrym i złym przywództwie?, 16.10.2020

Świadomość niepokoju pracowników, „obejmowanie” go, dzielenie się swoim lękiem i zarządzanie nim, przekonanie, że w trudnej sytuacji jesteśmy razem, słuchanie i wyjaśnianie, świadomość posiadania niepełnej wiedzy na dany temat… Lub wypieranie strachu, odcinanie się od zespołu i zamykanie się we własnym gabinecie – to dwa scenariusze i style zarządzania menedżerów, dla których lockdown i pandemia COVID-19 stały się czasem weryfikacji ich menedżerskich umiejętności.
- Jacek Santorski

>>> pobierz artykuł

Wrzesień czasem decyzji. Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej otwiera się na studentów… online, 03.09.2020

Początek września to pora powrotu do szkoły, ale i ostatnie chwile na podjęcie trudnych decyzji związanych z wyborem drogi edukacyjnej na studiach. Wiedzą o tym ci, którzy rozważają rozpoczęcie studiów podyplomowych oraz MBA. Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej otwiera się na nowych studentów, czeka i zaprasza - najbliższy miesiąc będzie okresem intensywnych spotkań online, webinarów i wykładów, podczas których kandydaci będą mogli przekonać się, dlaczego warto dołączyć do placówki.

>>> pobierz artykuł

Na co w trakcie pandemii zachorowały organizacje?, 08.09.2020

Czas COVID to dobra okazja do refleksji. Odpowiedzi na pytania takie jak: które z naszych praktyk okazały się skuteczne w tej nowej sytuacji? Które sprawdzone dotychczas zawiodły? I dlaczego?
- dr hab. Andrzej Wodecki

>>> pobierz artykuł

Na „onlajnie” też jest fajnie, 15.09.2020

Na onlajnie też jest fajnie - przynajmniej dla części studentów. Jak wynika z badań Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, studenci i kadra zarządzająca są podzieleni w kwestii wyższości zajęć online nad tymi stacjonarnymi – za zajęciami stacjonarnymi opowiada się połowa uczestników. Niemal wszyscy zgodnie jednak przyznają, że „online” w Szkole Biznesu zdał egzamin.

>>> pobierz artykuł

 


1 2

Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×