Logowanie dla studentów

Biuro prasowe

Home&Market, 1 kwietnia 2008 Ranking studiów MBA

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej zajęła 1 miejsce w rankingu studiów MBA opublikowanym przez Hone & Market.

Gazeta Wyborcza, 3 marca 2008, "Wszystko co chcecie wiedzieć o MBA.."

"Studia MBA to arystokracja wśród studiów menedżerskich. Przeznaczone są dla osób, które mają doświadczenie w takiej pracy i które chciałyby rozszerzyć wiedzę i horyzonty na temat zarządzania i zawodu, który wykonują. To bardzo praktyczne studia. Bardzo poszerzają wiedzę menedżerską. Dają narzędzia do realizacji poszczególnych obszarów zarządzania. To studia bardzo specjalistyczne w odróżnieniu od zwykłych studiów menedżerskich, na których uczy się podstaw."

Forbes, 1 marzec 2008, "Sekcja specjalna zawsze lojalna"

Geneza utworzenia sieci Polish Proffesional Women Network (PWnet), jednej z najbardziej dynamicznie działających kobiecych inicjatyw biznesowych.
"W 1999 r. na studiach MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej poznały się kobiety z zupełnie różnych środowisk: Daria Gołębiowska - Tataj, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, Anita Rembiesa, doradczyni prezydenta Krosna, i Izabela Kulpa, główna specjalistka ochrony środowiska w holdingu energetycznym BOT. Wspólnie założyły Women MBA Networking, internetową wspólnotę, do której przyłączyło się ponad 100 kobiet z dyplomem MBA różnych uczelni. W 2004 r. przekształciły ją w Fundację Diadem, inkubator inicjatywy PWnet. (…)"

Gazeta Wyborcza, 29 luty 2008, Europejski menedżer

"Studia przypadku, symulacje komputerowe, laboratoria menedżerskie, wirtualne grupy dyskusyjne, projekty biznesowe, zajęcia prowadzone po angielsku, czyli studia MBA. Dwa lata ciężkiej pracy to unikatowe umiejętności i prawo do posługiwania się dyplomem Master of Business Administration. Projekt Europejski Menedżer - studia podyplomowe MBA dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw, realizuje Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej.(...)"

Parkiet, 15 luty 2008, "Język, wiedza, znajomości"

Wojciech Hałat (absolwent MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, obecnie menedżer w Heidelberg Cement) „Studia to nie tylko nauka teorii ale przede wszystkim dużo praktyki. W ramach studiów brałem udział w programie Globstrat. Przez kilka dni wraz z kolegami studentami HEC School of Management Paris uczestniczyliśmy w symulacji biznesowej. Przy okazji mieliśmy możliwość nawiązania niezwykłych znajomości oraz poznania francuskiej kultury biznesu.(…) Z Paryża wyjechałem podbudowany nowymi doświadczeniami, ale i pozytywnymi wnioskami. W porównaniu z naszymi francuskimi kolegami nie mamy się czego wstydzić. Jesteśmy równie dobrze jak oni przygotowani na wejście do prawdziwej gry, jaką jest realny biznes.”

Gazeta Prawna-Warszawa, 20 grudnia 2007, "Menedżer musi ciągle dbać o swój rozwój"

Prof. Witold Orłowski - „Podyplomowe studia biznesowe mają przewagę nad tradycyjnymi studiami akademickimi. Grupy studyjne są tu mniejsze, a zajęcia charakteryzują się większą elastycznością. A to oznacza m.in., że wykładowca może sobie pozwolić na bliski kontakt ze studentami, stwarza warunki do wymiany opinii i doświadczeń. Taka interaktywność jest trudniejsza niż wygłoszenie wykładu. Studia typu MBA są tak organizowane by te kontakty były jak najbardziej wartościowe z punktu widzenia uczestników. Istnieje tu możliwość odwoływania się do doświadczeń studentów, jeśli są one pouczające.”

Puls Biznesu, 28 listopada 2007, "Branżowe zmiany kadrowe"

Michał Antoniak został dyrektorem Trend Micro (Jest absolwentem MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej), będzie odpowiedzialny za strategię i sprzedaż w sektorze klientów korporacyjnych i MSP oraz wdrożenie nowego programu partnerskiego.

Rzeczpospolita, 28 listopada 2007

Przegląd sytuacji na rynku programów MBA w Polsce. "Dla dobrych programów z dobrymi partnerami koniunktura jest dziś bardzo korzystna- mówi Zbigniew Turowski ze Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, która oferuje program MBA w partnerstwie z kilkoma znanymi szkołami biznesu w Europie. Jak dodaje, w ostatniej rekrutacji na program Executive MBA Szkoła mogła przyjąć 65 osób, a kolejnych 15 trafiło na listę oczekujących."

Rzeczpospolita, Wrzesień 2007, "Wiedza i prestiż na dyplomach"

Opracowanie na temat studiów MBA w Polsce. "Nie wystarczy zapłacić za studia. nawet w czasach dekoniunktury nie przjmowaliśmy wszystkich, którzy zabiegali o przyjęcie - zapewnia Michł Kucharski, dyrektor operacyjny w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej."

Gazeta Finansowa, Sierpień 2007, "Finansowanie MBA"

Wywiad z Prof. Witoldem Orłowskim na temat finansowania nauki na studiach MBA. "Większość studentów naszego programu Executive MBA uzyskuje wsparcie finansowe ze strony firm, w których pracują. Z jednej strony firmy uważają, że dzięki większej wiedzy menedżerskiej swoich pracowników osiągną lepsze wyniki finasowe. Z drugiej strony, pomoc w rozwoju wiedzy i umiejętności jest często widziana jako sposób na ściślejsze związanie pracownika z firmą. Kto nie może liczyć na takie wsparcie, zawsze może zwrócić się do banku o kredyt na sfinansowanie studiów".


7 8 9 10 11 12 13 14 15

Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×