Logowanie dla studentów

Biuro prasowe

Newsweek, 30 maja 2010, "Kto chce MBA?"

Dlatego na przykład prowadząca MBA Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej odsyła do oferty jednego z banków, który udziela kredytu na podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

Home&Market, 25 maja 2010, "Ranking Studiów MBA."

Publikacja Rankingu studiów MBA magazynu Home&Market, dotycząca jakości studiowania MBA.

Puls Biznesu, 21 maja 2010, "Partnerska szkoła jak rada nadzorcza."

"Dobra marka zagranicznej uczelni w połączeniu z dobrą marką uczelni polskiej przyciąga kandydatów, którym zależy nie tylko na otrzymaniu dyplomu MBA, ale przede wszystkim na zdobyciu wiedzy z najlepszych źródeł" - mówi prof. Witold Orłowski, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Jego zdaniem uczelnia partnerska jest jak rada nadzorcza. Sprawuje nadzór nad programem, bo nie może sobie pozwolić na firmowanie złej jakości.
Partnerami Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej są aż trzy uczelnie z pierwszej ligi światowej: London Business School, HEC School of Management Paris, Norwegia School of Economics and Business Administration.

"Nie zabiegaliśmy o nich. Sami zwrócili się do nas z propozycją pomocy w tworzeniu programów MBA. Dzięki temu nasi studenci mają unikatową szansę poznania trzech stylów zarządzania" - mówi prof. Witold Orłowski.

Rzeczpospolita, 31 marca 2010, "Moda czy konieczność."

Publikacja części rankingu studiów MBA wg "Wprost" 2007, w którym Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej zajęła pierwsze miejsce. Artykuł poświęcony studiom MBA.

Puls Biznesu, 19 marca 2010, "Absolwent z pierwszych stron."

Śledzenie losów absolwentów MBA ma sens. Szkoły chwalą się zwłaszcza tymi, których kariera nabrała zwrotnego tempa.

Badania ankietowe dotyczące losów absolwentów prowadzi Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wyniki za ostatnie trzy lata pokazują, że 89 procent słuchaczy MBA tej uczelni awansuje już podczas studiów. Szkoła sprawdziła też zmiany w życiu zawodowym absolwentów MBA. Po ukończeniu programu EMBA 45 procent menedżerów średniego szczebla awansowało na stanowiska dyrektorskie, 33 procent specjalistów lub ekspertów zostało menedżerami średniego szczebla, a 11 procent przeskoczyło na stanowiska dyrektorskie. Również 11 procent menedżerów średniego szczebla założyło własne firmy.

Parkiet, 5 marca 2010, "Atrakcyjne nagrody trafiły do najlepszych graczy."

Finał na rynku kontraktów terminowych na WIG20, jako zwieńczenie wcześniejszych dwóch miesięcy walki wyłonił studentów, którzy najlepiej sobie radzą z pomnażaniem pieniędzy na warszawskiej giełdzie. Zwycięzcą IX edycji Internetowej Gry Giełdowej dla studentów został Krzysztof Skrzypczak z Uniwersytetu Warszawskiego. Laureat zakończył zmagania z wirtualną kwotą ponad 126,5 tysiąca złotych. Na początku pierwszego etapu gry, który trwał od połowy grudnia do połowy lutego, każdy z inwestorów otrzymał 100 tysięcy złotych. Zwycięzca zorganizowanej przez „Parkiet” rywalizacji ma nie tylko powody do satysfakcji, lecz może również cieszyć się z cennej nagrody. Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej ufundowała dla niego podyplomowe studia International MBA.

Parkiet, 5 stycznia 2010, "Internetowa Gra IX edycja."

Rusza IX edycja Internetowej Gry Giełdowej dla studentów. Nagrodą główną są studia MBA, dla finalistów - laptopy oraz miejsca na kursach i stażach. Regulamin konkursu na stronie www.gra.parkiet.com

Sponsorem nagrody głównej jest Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Puls Biznesu, 20 listopada 2009, "Polska szkoła z potencjałem."

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej znalazła się na 2. miejscu globalnego rankingu portalu Findyourmba.com. Jest jedną z dziesięciu szkół MBA, które w ciągu ostatnich czterech lat dokonały najbardziej znaczącego postępu. Ranking "The Rising Stars 2009" ma pomóc słuchaczom na całym świecie w wyborze szkoły, która w ciągu najbliższych 2-10 lat ma szansę dołączyć do najbardziej renomowanych uczelni biznesowych. Pierwsze miejsce w rankingu zajęła szkoła biznesu z francuskiego Grenoble.

Polska uczelnia została doceniona za dynamiczną internacjonalizację, inwestycje w rozwój programu dydaktycznego i infrastrukturę.

Parkiet, 25 października 2009, "MBA: jakość studiów jest coraz ważniejsza"

"Widzimy to na własnym przykładzie. Wygląda na to, że menedżerowie w okresie kryzysu wolą postawić na najwyższą jakość." - mówi Witold Orłowski, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Dodaje, że nowym zjawiskiem jest też rosnące zainteresowanie ze strony cudzoziemców.

"W tym roku na kursach dziennych studenci z innych krajów będą stanowić połowę całego składu." - wyjaśnia.

Gazeta Finansowa, 18 września 2009, "Studia MBA w Polsce."

"W dzisiejszych czasach nic nie daje stu procent gwarancji utrzymania stanowiska - w końcu pracę tracą nawet prezesi firm. Ale istota problemu nie polega na tym, by pracy nigdy nie stracić, ale na tym, by być pewnym, że bez kłopotu znajdzie się inną.

Należy w ogóle zdać sobie sprawę z tego, że znany z przeszłości model kariery zawodowej, w której przez całe życie pracowało się i awansowało w jednej firmie, przechodzi już do historii. Obserwując absolwentów naszego programu MBA, widzę, że zmiany miejsca pracy są nie tylko uważane za normalne, lecz także pożądane. Bo jeśli tylko ma się kwalifikacje, nie ma się czego bać, a trzeba się nauczyć cieszyć i z tego, że następują w życiu zawodowym zmiany." - przekonuje prof. Witold Orłowski, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.


4 5 6 7 8 9 10 11 12

Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×