Logowanie dla studentów

Biuro prasowe

Gazeta Finansowa, 16 stycznia 2009, "Polskie programy nauczania są stosunkowo młode"

Studia typu MBA to studia szczególne. Podejmują je zazwyczaj osoby, które zdobyły już bogate doświadczenie praktyczne, zaczęły robić karierę zawodową i zapragnęły pogłębić kwalifikacje w zakresie nowoczesnego zarządzania.
„Od studentów oczekuje się samodzielności i dużego wysiłku w zakresie bardzo szczególnego przyswajania wiedzy” - podkreśla prof. Witold Orłowski.
Kursy MBA stawiają sobie za cel dostarczenie studentom wiedzy i umiejętności, które uczynią z nich lepszych menedżerów. Programy muszą dostosować się do wymogów gospodarki. Dlatego do edycji studiów wprowadzono problematykę kryzysu finansowego i tematykę związaną ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Rzeczpospolita, 26 listopada 2008, "Mistrzowie w MBA"

Programy Executive MBA i International MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej znalazły się na liście „Mistrzowskie programy MBA” (ranking sporządzony na podstawie zarobków absolwentów uczelni i ich awansów). Zespół ekspertów ocenił 35 programów. Przygotowano rating programów, dzieląc je na 5 kategorii: mistrzowską, aspirującą, profesjonalną, standardową i obiecującą.

Rzeczpospolita, 26 listopada 2008, "Biznesowe studia za pieniądze firmy"

Kadry w MBA dla swoich pracowników inwestują głównie duże spółki. Wśród słuchaczy rośnie jednak grupa przedsiębiorców z mniejszych firm, zwłaszcza z branży IT. W Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej ponad połowa z 92 osób, które zaczęły teraz studia MBA, zapłaciła za naukę z własnej kieszeni. Większość to przedsiębiorcy z branży IT.

Rzeczpospolita, 26 listopada 2008, "MBA w nowej odsłonie"

Studia MBA nie odczuwają na razie skutków kryzysu. Dopasowują się do nowej sytuacji, rozszerzając zajęcia z etyki i zarządzania kryzysem. Polskie programy MBA dorównują już jakością zachodnim. I podobnie jak one tworzą najdroższą ofertę na rynku edukacji. "Programy MBA muszą się dostosować do wymogów gospodarki" podkreśla dyrektor szkoły, prof. Witold Orłowski.

Gazeta Finansowa, 14 listopada 2008, "Studenci na giełdę"

VIII edycja Internetowej Gry Giełdowej dla Studentów. Partnerem merytorycznym i sponsorem strategicznym konkursu jest DM BOŚ. Konkurs polega na inwestowaniu na wirtualnej giełdzie w oparciu o zasady obowiązujące na GPW. Główną nagrodą dla zwycięzcy są studia podyplomowe International MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Media i Marketing Polska, 12 listopada 2008, "Branding wymaga odwagi"

Tomasz Modzelewski - dyrektor marketingu i eksportu Zelmera SA, doktorat z ekonomii w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej - MScB (MBA):
„Wiele dobrych strategii marketingowych pozostaje na papierze. Szczególnie wtedy, gdy zabraknie konsekwencji i odpowiedniej motywacji marketera przy ich wdrażaniu (…) Bycie niepokornym uważam za pozytywna cechę w marketingu. Oczywiście jeżeli ma to wymiar merytoryczny”.

Parkiet, 29 sierpnia 2008, "Mistrzowie Biznesu"

"Pewną nowością, która na Zachodzie jest już standardem, są studia kierunkowe.... a Politechnika Warszawska stawia na inżynierię."

Parkiet, 29 sierpnia 2008, "Jak sfinansować MBA?"

"Dla polskiej gospodarki był to dobry okres i firmy mają pieniądze na inwestycje, także w kapitał ludzki - mówi Joanna Pęgier z biura marketingu Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. W jaki sposób finansują swoją edukację biznesową studenci Szkoły Biznesu stołecznej politechniki, uznawanej za jedną z trzech najlepszych placówek biznesowych?..."

Puls Biznesu, 29 sierpnia 2008, "Wiedza, którą ceni"

Publikacja Ratingu programów mistrzowskich i profesjonalnych, w których w ścisłej czołówce znajdują się oba programy Szkoły: Exectutive MBA oraz International MBA

Personel i Zarządznie, 1 sierpnia 2008, "Kształcenie dla przywództwa. Rating programów MBA"

Sprawozdanie z III Ogólnopolskiego Zjazdu Dyrektorów Programów MBA wraz z wynikami Ratingu programów MBA SEM Forum, w którym programy Szkoły Biznesu: Exectutive MBA oraz International MBA zostały zakwalifikowane do Klasy Mistrzowskiej.


6 7 8 9 10 11 12 13 14

Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×