Logowanie dla studentów

Poznaj najnowsze trendy w komunikacji i mediach


dr inż. Paweł Urbański
Dyrektor Szkoły Biznesu PW

 Rewolucja cyfrowa w obszarze komunikacji i kontaktów z mediami wywiera ogromny wpływ na działanie organizacji i realia biznesowe przedsiębiorców. Stanowi ona dla wielu spore wyzwanie, ale również szansę na wyróżnienie się i dotarcie z właściwym przekazem do odpowiednich odbiorców. W partnerstwie Szkoły Biznesu PW i Dziennika Gazeta Prawna powstał program na temat cyfryzacji mediów, skierowany gównie do menedżerów i osób zarządzających informacją. Słuchacze otrzymają solidną wiedzę oraz nabędą praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji, marketingu i zarządzania w środowisku mediów, zgodnie na najnowszymi trendami na rynku.

Aplikuj teraz

Zadaj pytanie

Zamów broszurę


 
Program studiów
Cyfryzacja Mediów - 
marketing, komunikacja, zarządzanie

 

Program podzielony jest na 5 bloków tematycznych: zarządzanie, media, komunikacja, marketing, prawo. Zwieńczeniem studiów jest również projekt końcowy.


ZARZĄDZANIE:

- Lider, menadżer, podwładny – zarządzanie w organizacji
- Negocjacje
- Finanse od A do Z
- Zarządzanie projektami i zmianą
- Efektywnie i opłacalnie – czyli jak planować i zarządzać budżetem komunikacyjnym
- Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne


MEDIA:

- Najważniejsze współczesne trendy społeczno-gospodarcze
- Nieustająca rewolucja – czyli współczesne media
- Media cyfrowe (planowanie i zakup mediów, pozycjonowanie serwisów SEM/SEO, badania marketingowe online, copywriting, projektowanie systemów interaktywnych zorientowanych na użytkownika – UX Design)
- Obraz, dźwięk i słowo – czyli jak w praktyce wyglądają media audiowizualne


KOMUNIKACJA:

- Zrozumieć odbiorcę – jak mierzyć efektywność działań komunikacyjnych
- Kreowanie i realizacja strategii komunikacji
- Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową
- Jasno i wyraźnie – czyli właściwy język w komunikacji


MARKETING:

- Marketing
- Zarządzanie marką
- Social Media Marketing
- Digital Marketing


PRAWO:

- Prawo autorskie i ochrona dóbr osobistych w marketingu
- Państwo i Prawo – czyli jak odnajdywać się w stale zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym
- Komunikacja a bezpieczeństwo danych (RODO)
- Transparentność – jak odnaleźć się w czasach otwartości

 


PROJEKT KOŃCOWY:

- Sesje tutoringowe i obrona


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×