Logowanie dla studentów
Krzysztof Albrychiewicz

Krzysztof Albrychiewicz

Przedmioty wykładane w Szkole Biznesu:

Marketing

Obywatelstwo: 

polskie

Doświadczenie zawodowe:

Od 2009 – Prezes Zarządu Brand At Heart Sp. z o.o.
Współzałożyciel i współwłaściciel firmy doradztwa strategicznego w dziedzinie marketingu i komunikacji, realizacji kampanii reklamowych (głównie internetowych) oraz ogólnopolskich badań marketingowych Klienci (m.in.): Panasonic, Mlekpol i Neo Investment, UM Województwa Warmińsko-Mazurskiego, UM Szczecina, UM Zamościa Stroeer, Burda, Enterprise Investors, Ambra.

2006-2008 – Dyrektor Strategiczny Agencji Reklamowej G7.Prowadzenie działu doradztwa strategicznego dla m.in. Nike, PTC (marki Heyah, Era, TakTak), Chipita (7 Days), GM (Chevrolet), KBC (Kredyt Bank, Warta), Ferrero (Kinder Bueno, TicTac), Polska Akcja Humanitarna. Koordynowałem także działania w regionie Europy Centralnej i Wschodniej dla GM (Chevrolet, Cadillac).

2001-2005 – Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Agencji Reklamowej DFF (obecnie Change)
Klienci: BMW, PZU, Jelfa i inni.

1997-2000 – Pracownik działu kreacji w agencji DDB

Osiągnięcia:

Nagrody: tzw. kreatywne (Złote Orły, KTR) oraz za efektywność reklamy (EFFIE). 


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×