Logowanie dla studentów
Tomasz Turzyński

Tomasz Turzyński

Podczas prowadzonych przeze mnie zajęć nie opowiem Państwu, jaka jest poprawna definicja marketingu lub czym się różni reklama od promocji a czym PR od komunikacji. Opowiem natomiast, jakie są skuteczne, tanie oraz sprawdzone w praktyce rozwiązania komunikacyjne wspierające w sposób istotny rozwój Waszego biznesu. O wszystkim będę mówił na podstawie konkretnych przykładów ze swojego doświadczenia zawodowego. Dysponuję ponad 15-letnim doświadczeniem w branży Public Relations, CSR i lobbing.

Znaczną część tego doświadczenia uzyskałem poprzez zarządzanie zespołami konsultantów w największych agencjach Public Relations w Polsce. Przygotowywałem strategie komunikacyjne i doradzałem m.in. takim koncernom i markom jak: Unilever Polska, T-Mobile Polska, Grupa Żywiec, Carrefour Polska, Adamed Sp. z o.o, LeasingTeam Sp. z o.o.

Projekty, realizowane przez zespoły, którymi kierowałem, otrzymywały główne nagrody i nominacje w krajowych i zagranicznych konkursach branżowych.

Podczas zajęć nauczę tworzenia spójnej i długofalowej komunikacji wizerunkowej, która pozwoli wyróżnić się na tle działań realizowanych przez potencjalną konkurencję.

Duży nacisk położę na przygotowanie Państwa do samodzielnych kontaktów z dziennikarzami, udzielania wywiadów
oraz występów przed kamerą.

Aktualnie pracuję w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej.


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×