Logowanie dla studentów
Małgorzata Warda

Małgorzata Warda

Przedmioty wykładane w Szkole Biznesu:

Czynniki sukcesu wdrożenia rynkowego produktu i usługi

 

 

Zainteresowania:

  • Strategie sprzedażowo-marketingowe
  • Usprawnienia procesowo-biznesowe w organizacjach
  • Leadership i budowanie zespołów

Doświadczenie zawodowe:

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu zespołami, projektami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Wiele lat pracowała na stanowiskach Dyrektora Handlowego i Zarządzającego w dużych organizacjach. Negocjowała warunki współpracy z większością sieci handlowych na polskim rynku, dostawcami usług marketingowych i finansowych i innymi podmiotami rynkowymi - ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów.  Współpracuje ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej w zakresie wykładów z obszaru marketingu i strategii sprzedaży.

Zarządzała sprzedażą produktów w sklepach wielkopowierzchniowych, specjalistycznych, internetowych oraz własnych sieciach sklepów detalicznych.  Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży w koncepcie omnichannel, poprzez call center ( inbound & outbound), a także w tworzeniu i sprzedaży programów lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Wprowadzała na rynek szereg innowacyjnych produktów jak  i nowych marek. Pracowała m.in. dla marek: Tefal, Krups, Rowenta, Moulinex, Nespresso, Nescafé Dolce Gusto, Lagostina, Delimano, Dormeo, Nutribullet, Topshop, Kosmodisk, Deichmann, ACO Elementy Budowlane, Plastmo, Home & Cook.

Jej najważniejsze osiągnięcia zawodowe to:

  • Poprawa wskaźnika EBIDTA +46% r/r

  • Poprawa średniego koszyka zakupowego + 75% r/r

  • Poprawa cross-sellu + 96% r/r

  • Osiągnięcie rekordowych udziałów rynkowych w kategorii kawowej z silną konkurencją

  • Restrukturyzacje działów sprzedaży skutkujące poprawą kluczowych wskaźników

  • Optymalizacje warunków handlowych podnoszące profitowość

Prowadzi firmę z zakresu doradztwa biznesowego (www.wardateam.com). Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowo-marketingowych, restrukturyzacją działów sprzedaży i marketingu, wprowadzaniem  usprawnień procesowo-biznesowych w organizacjach, specjalizuje się w optymalizacji warunków handlowych z kontrahentami. Ukończyła w wyróżnieniem lingwistykę stosowaną, zarządzanie finansami oraz studia Executive MBA. Jest także absolwentką programów managerskich  INSEAD oraz École de Management Lyon.

 


Nasz adres

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
ul. Koszykowa 79, 02-008 Warszawa
Biuro obsługi programów i rekrutacji:
tel. +48 22 234 70 89

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×